tisdag 29 december 2009

Primeran

Hola!

Här trodde jag oxå på två lag (och en nykomling som skulle ta alla med storm!)

Mitt kära Deportivo, Espanyol och Zaragoza...

Tyvärr(?!!!) är det väl bara Depor som 'träffat' mina förväntningar, såhär i halvtid.

Espanyol har materialet(om skadefria) att komma topp 8 iaf i år.

Zaragoza däremot förstår jag mej inte på. Dom hade ett lag, för två år sen, för att utmana om topp 4, då åkte dom ur. Nu kom dom tillbaka direkt(vilket INTE är lätt) och jag trodde att 'spiriten' och de fakta MATERIALET skulle räcka till topp 8 - vilket inte är kattskit i primeran(å då ska man ändå ha i åtanke att lag som Malaga, Atlético och Villareal underpresterat!), men NEJ!

Ska nog hålla mej till Depor å spaggeligan som jag känner till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar